Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2015 21:39 - Няма да ме заболи
Автор: pemben Категория: Други   
Прочетен: 838 Коментари: 0 Гласове:
1



image
Да направя някоя и друга добрина - хмм!
Няма да ме заболи. 

Казах на съпруга си, че го обичам.
Няма да ме заболи. 

В кутията с обяда на сина си сложих бележка, в която пише колко е неповторим.
Няма да ме заболи. 

В магазина отворих вратата на една жена, която беше в инвалидна количка.
Няма да ме заболи. 
Оставих на пощаджията кутия с курабийки.
Няма да ме заболи. 
Пуснах един човек да мине пред мен на опашката в супера.
Не ме заболя. 
Обадих се на брат ми да му кажа, че ми е домъчнало за него.
На него също му било домъчнало за мен! 
Изпратих на кмета писмо, за да му благодаря за добре свършената работа.
Няма да ме заболи. 
Занесох цветя в старческия дом.
Няма да ме заболи. 
Направих пилешка супа за една болна приятелка.
Няма да ме заболи. 
Поиграх с дъщеря ми. Беше забавно. 
Благодарих на продавачката, която прибра покупките ми в торбата.
Тя грейна цялата. 
Разреших на помощника си да отсъства един ден без да му го отдържам. Заболя ме съвсем мъничко. 
Поиграх на топка с кучето си. Беше приятно. 
Поканих една жена, която не може да шофира,
на обяд и после на кино. Прекарах добре. 
Получих писмо. Беше прекрасно. 
Да направя някоя и друга добрина - хммм,
може пък така да изкарам цяла година.
Няма да ме заболи



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pemben
Категория: Други
Прочетен: 865911
Постинги: 648
Коментари: 204
Гласове: 458
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол